sunnuntai 23. maaliskuuta 2014

tilannekatsausta

Huhheijaa, nyt on ylioppilaskirjoitukset kahlattu läpi, ja alustavien ja itse arvioitujen pisteiden mukaan vieläpä ihan kunnialla. Muutama pettymys tuli koettua, mutta ehkä se ei mun maailmaa kaada. Toisaalta alustavien pisteiden joukossa oli myös iloisia yllätyksiä! Nyt vaan toivotaan, että YTL katsoo raapustelmiani yhtä suopeasti kuin opettajat.


Lähtövalmistelut edistyvät kovaa vauhtia. Eilen käytiin ostamassa viimeisiä perustavaroita reissua varten, tuliaiset mukaan luettuna. Jos kiinnostaa, niin hankin tytöille tuon kuvassakin näkyvän This is Finland -kirjan sekä pienemmälle Muumi-kurkistuskirjan. Hostvanhemmille ostin muumimukit ja Fazerin suklaata. Salmiakkivarastot on myös täydennetty... Oon saanut pakkaamista jo aloitettua, keräilen tässä pikkuhiljaa tavaroita matkalaukkuun pakkauslistan mukaan. Vielä pitäisi aloitella sitä kirjettä yliopistoon ja huomenna käydä koulussa pyörähtämässä. Se ois sitten suurin piirtein siinä, enää pyykkäämistä ja pakkaamista.

Eilen keräännyttiin yhteen kaveriporukalla viettämään iltaa ja samalla juhlistettiin myös mun läksiäisiä. Käytiin syömässä eräässä ihanassa meksikolaisessa ravintolassa, josta saa maailman parasta dippiä (voisin uittaa kaikki mun suolaiset ruoat siinä) ja superhyviä hampurilaisia. Kyllä siinä euron juustot kalpenee rinnalla.


Ennen raflareissua ja illanistujaisia pätkittiin myös kaverin kanssa mun otsatukkaa vähän lyhyemmäksi, kun en enää kampaajalle ennen lähtöä kerkeä. Nyt näkee taas jonkin aikaa eteensä, jee!

Oon jutellut taas hostäidin kanssa, joka kuulumisten vaihdon yhteydessä kertoi, miten he on laittanu mun huonetta kuntoon, ja kuinka kovasti perheen 3-vuotias jo odottaa mun tuloa (pienempi nyt ei vielä tiedä mistään oikein mitään), haluaisi kuulemma jopa muuttaa mun huoneeseen. Multa kysyttiin myös ruokatoiveita kaupassa käyntiä varten. Nää kaikki asiat teki mut hirveen iloiseksi - perhe vaikuttaa niin kivalta jo nyt, vaikka en oo vielä edes päässyt lähtemään. :)

Kolme yötä jäljellä omassa sängyssä! Pikkuhiljaa kaikki muuttuu yhä todemmaksi.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

piristä päivääni kommentilla! ♥ ✉