torstai 15. toukokuuta 2014

sun kanssas oon o-o-o-onnellinen

Hei taas siellä ruudun toisella puolella! :)

Nyt kun kaikki luonnoksissa olleet viikonloppu-postaukset on vihdoin saatu julkaistua, on aikaa höpötellä vähän muitakin juttuja ihan reaaliajassa. Tällä hetkellä istun takapihalla auringonpaisteessa, kuuntelen Idän ihmeitä ja kirjoitan. Koira tuossa vieressä yrittää syödä kimalaisia (ja onnistuu valitettavan usein - oon ihan varma että kohta joku kimalaisarmeija kostaa mulle koiran sijasta...)


Normaali arki se täällä sen kuin pyörii, ei mitään erityistä mainittavaa. Viime viikonloppuna oltiin (ja ollaan edelleen) kaikki enemmän tai vähemmän kipeitä, joten ei tehty mitään kovin ihmeellistä. Lisäksi saatiin sadekuuroja aina puolen tunnin välein, joten säätkään eivät seikkailulle lähtöä suosineet. Lauantaina kuitenkin aktivoiduttiin sen verran, että käytiin tässä melko lähellä olevalla maatilalla, jossa on eläinten lisäksi paljon muitakin aktiviteetteja lapsille.

Mitäs muuta sitä on elämässä tapahtunut, jota en ole maininnut... Ainakin se, että löysin vihdoin ja viimein, pitkällisen etsinnän jälkeen mekon ylioppilasjuhliini! Sopivat kengät mulla onkin jo omasta takaa, joten en enää hirveästi aio energiaa tuhlata niiden etsimiseen - ainoastaan jos vastaan sattuu tulemaan jotkut superihanat. 

Suomi-reissu lähestyy, ja olen siitä jopa aika innoissani! Varsinkin kun tiedän, että saan palata tänne, ja silti pääsen näkemään ihania ihmisiä. Varsin tiivis aikataulu tulee kyllä olemaan, mutta onneksi tiiviys koostuu varsin mukavista asioista! Hih, niin paljon kivaa mitä odottaa. Matkustus-osuus vähän tympii, junissa ja lentokoneissa istuminen sekä jonottaminen (kärsivällinen kun olen...), mutta eiköhän siitäkin selvitä.


Saadaan muuten yo-tulokset huomenna. Iik ja jee.

Aurinko paistaa, on kesä ja suomalainen gospel-musiikki on niin hyvää että tekee mieli tanssia, joten ei voi olla muuta kuin iloinen. 

2 kommenttia

piristä päivääni kommentilla! ♥ ✉